Jak dbać o porządek na stanowisku promocyjnym?
Uczestnictwo w targach branżowych jest jednym z najbardziej skutecznych sposobów na zaprezentowanie swojej oferty szerokiemu gronu odbiorców działających w określonej branży. Aby wystąpienie na targach było udane, należy starannie się do niego przygotować, zarówno od strony merytorycznej, jak i technicznej. Czym charakteryzują się nowoczesne stoiska targowe? Jak zadbać o porządek w strefie odwiedzanej przez setki osób w ciągu kilku godzin? Sprawdź!
Klucz do sukcesu – przemyślany projekt stoiska targowego
Stoiska targowe są wizytówką firm prezentujących swoje usługi na targach. To właśnie niesztampowe stanowiska przyciągają wzrok odwiedzających i decydują o pierwszym wrażeniu na temat danej firmy. Właściciele przedsiębiorstw biorących udział w targach dokładają wszelkich starań, aby ich prezentacja była oryginalna i funkcjonalna oraz zachęcała do interakcji.
O porządek na własnym stanowisku możemy zadbać już na etapie projektowania. Kluczowym czynnikiem w utrzymaniu porządku w strefie wystawienniczej jest przemyślany projekt, a dokładniej – podział przestrzeni. Stanowisko targowe powinno tworzyć atrakcyjną wizualnie i praktyczną scenografię dla pracowników prezentujących usługi czy produkty. Przede wszystkim, znajdź dogodne, umieszczone nieco z boku miejsce, w którym pracownicy będą mogli porozmawiać z klientami i potencjalnymi kontrahentami oraz podpisać wstępne umowy. W strefie spotkań powinny znaleźć się wygodne fotele oraz stół. Ważne, aby w pobliżu znajdowało się źródło prądu pozwalające podpiąć komputer – niezbędne narzędzie pracy.
Twój udział w targach ma na celu głównie prezentację produktów? W takim razie to właśnie ich ekspozycja będzie miała nadrzędne znaczenie. Zaprezentuj produkty w atrakcyjny sposób – zadbaj o podkreślenie ich walorów (na przykład poprzez odpowiednie oświetlenie), unikaj nadmiaru elementów i chaosu.
Materiały promocyjne, takie jak katalogi i ulotki, umieść na standzie czy regale położonym w miejscu łatwo dostępnym dla osób mijających Twoje stanowisko. Dzięki temu każda osoba będzie mogła zapoznać się z ofertą Twojej firmy.
Czytelny podział obowiązków
Jeśli chcesz, aby na Twoim stanowisku targowym panował porządek, zatroszcz się o dobrą organizację pracy. Osoby zatrudnione do obsługi stanowiska powinny mieć ściśle określone role. Uporządkowanie zadań pozwoli uniknąć niepotrzebnego zamieszania i nerwów, kiedy stanowisko odwiedzi duża grupa osób. Ponadto, współpraca między pracownikami będzie budowała pozytywny obraz firmy.
Jak wyglądają innowacyjne stoiska promocyjne?
Pamiętaj o tym, że stoiska reklamowe dobrze spełniają swoją funkcję tylko wtedy, kiedy przyciągają uwagę odbiorców i zachęcają do interakcji. Skromne, składające się z lady i papierowej ścianki stanowiska są już historią. Aby wykreować pożądany wizerunek marki idącej z duchem czasu, postaw na innowacyjne rozwiązania – stylowe oświetlenie, ekrany multimedialne, monitory wyświetlające prezentacje. Nie przesadź z ilością elementów i barw – nagromadzenie zbyt wielu motywów da niepożądany efekt bałaganu i przytłoczenia.
Profesjonalna obsługa stanowiska targowego
Skutecznym sposobem na tworzenie atrakcyjnego, uporządkowanego stoiska promocyjnego jest nawiązanie współpracy z profesjonalną firmą zajmującą się projektowaniem stanowisk na targi. W odróżnieniu od stoisk oferowanych przez organizatorów wydarzeń branżowych, projekty doświadczonych firm zachwycają swoją oryginalnością. Liderem w tworzeniu niesztampowych stoisk dostosowanych do specyfiki danej marki jest Versus. Nasi designerzy doskonale czujący trendy na światowym rynku wystawienniczym opierają swoje projekty na innowacyjnych i funkcjonalnych rozwiązaniach. Co ważne, decydując się na współpracę z Versus, otrzymujesz kompleksowe wsparcie. Nasi eksperci zajmą się nie tylko wykonaniem projektu stoiska targowego, ale również jego transportem, montażem i obsługą podczas wydarzenia.