Wizualizacja stoiska targowego – na co należy zwrócić uwagę?

Prowadzenie swojej firmy wymaga elastyczności i działania na wielu polach. Nawet najlepszy, rewolucyjny produkt czy usługa nie zwojują rynku, jeśli nie będą wsparte odpowiednimi działaniami promocyjnymi. Jedną z form reklamy pozwalającą dotrzeć do nowych kontrahentów i klientów detalicznych są targi. Aby dana firma uczestnicząca w wydarzeniu branżowym została zauważona, należy starannie przygotować swoje stanowisko. Nowoczesne stoiska targowe projektowane są przez specjalistyczne firmy – doskonale znające specyfikę branży wystawienniczej oraz dominujące w niej trendy. Nawiązując współpracę z profesjonalną firmą zajmującą się przygotowywaniem stoisk reklamowych, otrzymujemy pełną obsługę. Pierwszym owocem współpracy jest wizualizacja stanowiska reklamowego. Na co należy zwrócić uwagę po otrzymaniu wstępnego projektu? Sprawdź!

Nowoczesne stoiska reklamowe – zachwyt od pierwszego wejrzenia

Na targach branżowych, szczególnie tych najbardziej prestiżowych, organizowanych w największych halach wystawienniczych, swoje stanowiska przygotowują nierzadko setki firm. Każda z nich ma kilka sekund, aby przyciągnąć uwagę potencjalnego klienta. Zlecając projekt stanowiska targowego, zadbaj o to, aby propozycja była unikalna i przejrzysta. Zajmowana powierzchnia powinna być podzielona na kilka obszarów tworzących wewnętrzną scenografię, na którą składa się strefa informacyjna oraz ekspozycyjna. Niezwykle ważnym elementem całości jest przemyślane oświetlenie. Oryginalne, nowoczesne rozwiązania techniczne wyróżnią Twoje stoisko na tle innych, podobnych do siebie stanowisk. Co ważne, specjaliści zaznaczają, że stoiska reklamowe powinny angażować wiele zmysłów. Wśród technik marketingu sensorycznego, mającego wpłynąć na odbiorcę na wiele sposobów, wyróżnić możemy digital signage – ściśle związany z aspektem wizualnym, aromamarketing – pobudzający węch i smak oraz audiomarketing – polegający na budowaniu pożądanej atmosfery poprzez odpowiednie dźwięki, na przykład relaksującą albo, wręcz przeciwnie, dynamiczną muzykę. Obecnie ważną rolę w angażowaniu odbiorcy odgrywają elementy interaktywne, pozwalające w niekonwencjonalny sposób wejść w świat marki – poznać jej historię, doświadczyć przeżyć związanych z użytkowaniem produktu czy usługi. Ponadto, łuki i fale są już przeszłością – w ostatnich latach w branży wystawienniczej triumfuje prosta, dynamiczna i elegancka forma.

Stanowiska promocyjne – spójne na poziomie wizualnym

Ważną cechą dobrej wizualizacji stoiska targowego jest spójność. Zastosowane kształty i kolory powinny ściśle współgrać z identyfikacją wizualną Twojej marki. Dobrze zaprojektowane stanowiska targowe są utrzymane w tonacjach jednoznacznie kojarzących się z daną firmą.

Versus – stoiska reklamowe skrojone na miarę

Ważne jest, aby już na początkowym etapie współpracy z firmą przygotowującą wizualizację Twojego stoiska targowego określić ramy współpracy, a przede wszystkim – budżet. To w ogromnej mierze od niego zależy wielkość stanowiska i zastosowane rozwiązania. Warto mieć świadomość, że ograniczone zasoby nie muszą oznaczać pójścia na niesatysfakcjonujący kompromis. Dobre firmy mające duże doświadczenie w projektowaniu stoisk promocyjnych mogą wydobyć maksymalny potencjał nawet z niewielkiej przestrzeni. Versus do budowy stanowisk targowych wykorzystuje elementy zabudowy indywidualnej oraz systemowej, co stwarza ogromne pole do popisu. Ponadto Versus oferuje swoim klientom kompleksową obsługę. Lider w tworzeniu oryginalnych, innowacyjnych stanowisk wystawienniczych na targi odbywające się w Polsce i za granicą nie tylko stworzy projekt według wytycznych, ale również zamontuje całą instalację we wskazanym miejscu i zajmie się obsługą stanowiska. Co ważne, ponadczasowe aranżacje i przemyślane rozwiązania sprawiają, że stoiska targowe z powodzeniem można wykorzystać wiele razy. Projekty stworzone przez ekspertów współtworzących markę Versus są połączeniem najgorętszych trendów wystawienniczych, potrzeb Twojej grupy docelowej oraz funkcjonalności pozwalającej realizować cele marketingowe.

W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w Polityce Cookies.

Akceptuję