Projekt stoiska wystawienniczego – o czym należy pamiętać?

Targi branżowe niezmiennie od lat cieszą się ogromnym zainteresowaniem. Z roku na rok, wraz z rozwojem możliwości technicznych, stoiska przybierają coraz ciekawsze formy. Każda z firm prezentujących swoje produkty lub usługi wśród innych przedsiębiorstw z tej samej branży musi przyciągnąć i zatrzymać uwagę potencjalnych klientów. A zainteresowanie swoją ofertą nie jest łatwe – nawiązanie relacji z nowym kontrahentem wymaga atrakcyjnej oferty i nienagannej prezentacji stoiska. Co wyróżnia najbardziej atrakcyjne stoiska reklamowe? Sprawdź nasze rady!

Stoiska reklamowe wizytówką marki

Stoiska targowe składające się z papierowej ścianki z nadrukowanym logo firmy i lady odchodzą w zapomnienie. Wydarzenia branżowe, na które tłumnie zjeżdżają przedstawiciele firm z całej Polski, a nierzadko i ze świata, zachwycają rozmachem. Stoiska promocyjne projektowane są w taki sposób, aby wyróżniać się z tłumu podobnych do siebie stanowisk. Przede wszystkim, stanowiska targowe są dzisiaj niezwykle nowoczesne. Nietypowe rozwiązania oparte na wizualizacjach, interaktywnych monitorach, wysokiej klasy materiałach i rozwiązaniach technicznych przyciągają uwagę potencjalnego klienta i zachęcają do interakcji. Ważne jest, aby projekt wpisywał się w identyfikację wizualną marki. Kiedy patrzymy na kształty i zastosowane kolory, powinniśmy od razu utożsamiać je z konkretnym produktem. Spójność stanowisk targowych to jedna z najważniejszych cech decydujących o powodzeniu na targach.

Pamiętaj o tym, że stoiska targowe mają zachęcać do skorzystania z usług danej firmy. Treści prezentowane na wyświetlaczach czy innych materiałach promocyjnych mają być nie tylko podane w atrakcyjnej formie, ale przede wszystkim użyteczne dla klienta. Mają przybliżać specyfikę produktu, przedstawiać korzyści płynące z jego użytkowania, informować o historii i profilu działalności firmy.

Rola światła

Stanowiska promocyjne projektowane przez specjalistów w dużym stopniu wykorzystują grę świateł. Ukierunkowane w stronę odwiedzających światło o odpowiednim natężeniu i barwie przyciągnie uwagę i uatrakcyjni stanowisko. LED-owe urządzenia oświetleniowe (węże, listwy, kurtyny) stwarzają niemal nieograniczone możliwości aranżacyjne. Co ważne, technologia LED-owa jest energooszczędna i przyjazna planecie.

Zaangażowanie zmysłów

Przedsiębiorstwa prezentujące swoje usługi na targach i firmy projektujące stanowiska korzystają z niesztampowych rozwiązań marketingu sensorycznego. Według założeń kreatywnej koncepcji prezentacja ma oddziaływać na wiele zmysłów – wzrok (digital signage), węch i smak (aromamarketing) oraz słuch (audiomarketing). Subtelne połączenie wszystkich motywów jest pewnym przepisem na promocyjny sukces!

Przestrzeń dla gości

W dobrze zaprojektowanym stanowisku promocyjnym nie może zabraknąć przestrzeni dla gości pragnących dłużej porozmawiać o działalności firmy. W projekcie warto uwzględnić strefę z miejscami siedzącymi i ladami/stolikami stwarzającymi odpowiednie warunki do rozmowy z potencjalnym klientem. Miej przygotowane wizytówki, ulotki z ofertą, długopisy i notatniki pozwalające zanotować ważne informacje.

Przede wszystkim – współpracuj z najlepszymi

Pamiętaj o tym, że od jakości i innowacyjności Twojego stanowiska promocyjnego uzależnione są efekty uczestnictwa w targach. Jeśli chcesz mieć pewność, że stoisko będzie wpisywało się w obowiązujące trendy i w funkcjonalny, ale jednocześnie atrakcyjny sposób dostarczy klientowi niezbędnych informacji o produkcie czy usłudze, zdaj się na ekspertów. Firma Versus od lat wyznacza trendy na rynku wystawienniczym. Nasze projekty powstają w ścisłej współpracy z klientem. Owocem pracy kreatywnych designerów i techników są oryginalne, spersonalizowane projekty oddające ducha marki i zachęcające odbiorcę do interakcji. Co ważne, nasza praca nie ogranicza się do zaprezentowania wizualizacji. Kompleksowa usługa obejmuje również transport elementów, montaż stoiska w dowolnym miejscu oraz jego obsługę.

W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w Polityce Cookies.

Akceptuję